Vill du jobba som simlärare på Norrköpings främsta simskola?

Tummelisa Simskola har funnits i drygt 26 år och har under varje termin utbildat barn och föräldrar i livräddande simkunskaper . För varje år som gått har vi ökat och utvecklats och idag passerar cirka 650 barn per vecka hos oss. Vi har kurser från dom allra minsta bebisarna upp till att barnen är simkunniga.

Tummelisa Simskola är ett familjärt företag som genomsyras av ett stort engagemang och driv till att ge barn simkunskaper för livet. Idag är vi 6st siminstruktörer på Tummelisa Simskola och nu söker vi en ny medarbetare!

Vår undervisning baseras på att ge barnen vattenglädje. Vattenvana, trygghet, självständighet och kunskap är viktiga begrepp som finns med i vår simundervisning. All undervisning sker på barnens villkor och genomsyras av glädje, bus och skratt.

Är det dig vi söker?

• Vi söker en engagerad och positiv simlärare
  • Gärna med utbildning och tidigare erfarenhet
  • Du brinner för att jobba med barn och lära ut livräddande kunskaper i vattnet