NU ÄR DET DAGS ATT

Anmäl er till
Sommarsim 2024

Här kan du anmäla ditt barn till sommarbabysim & sommarsimskola!

När anmälan gjorts hör vi av oss med mer information inom ett par dagar. Betalning görs via faktura som skickas ut separat. Informationen om kursen finns i anslutning till våra kursbeskrivningar. Vid anmälan måste vi ha hela ditt personnummer även de 4 sita siffrorna, detta för att kunna skriva in er i vårt bokföringssystem.

OBS! För dig som anmäler till barn till sommarsimskola ber vi dig svara på ett frågeformulär som skickas ut efter att anmälan har mottagits.

Kontaktuppgifter Förälder

Sommarsimsanmälan Barn

Sommarsim *

Våra kurser

Schema för våren 2024

Siffra inom parentes, ex. (3), anger antalet platser som finns kvar – Schemat uppdateras inte i realtid, ange alltid två önskemål i din anmälan.

Överstruken tid (ex. Babysim 3-12 NY) betyder att gruppen är full.

Simskola Fort – för att anmäla ditt barn till denna grupp måste barnet kunna doppa huvudet, ta sig i och ur poolen själv, samt ta sig fram en liten bit självständigt.